10 رابطه جنسی شکست خورده است که در واقع اتفاق افتاده است

تحقق این موضوع مهم نیست که رابطه جنسی در زندگی واقعی هیچ ارتباطی با آنچه در فیلم ها می بینید نیست. حرکات اشتباه ، حوادث جزئی و لحظات خنده دار در برنامه است ، و - بین ما - آنها مواردی هستند که بعداً با همکاران خود در مورد آنها صحبت خواهید کرد و شما می خندید. اما مواقعی وجود دارد که شما فقط می خواهید فراموش کنید. رابطه جنسی زیر از زندگی گرفته نمی شود.

 

بار اول

آنها می گویند اولین باری که رابطه جنسی دارید هرگز آن را فراموش نمی کنید. ممکن است درست باشد اگر شریک زندگی تان (همچنین بی تجربه) در حالی که قبلاً نفوذ کرده اید از "کندتر ، من صدمه می بینم" استفاده کند. اوه!

 

کاندوم گمشده

 

در جایی بین اشتیاق دیوانه و شهادت متوجه می شوید که کاندوم نادیده گرفته می شود و متاسفانه در شما گم می شود. آرامش طول می کشد تا آن را از سیاه چاله ای که مکیده است بیرون بکشید.

قلاب دوزی سمت چپ

 

شما تصمیم به تغییر مواضع می دهید ، اما با یک حرکت اشتباه شریک زندگی شما ضربه ای به بینی و خونریزی می زند. اگر او دوباره با شما تماس نمی گیرد تعجب نکنید.

 

مراقب باشید کثیف شود

 

شما در اتاق رویاهای خود هستید و تصمیم می گیرید از تختخواب اندازه شاه استفاده کنید. اما بیا ، شما بدون دوره خود حساب می کردید ، با این نتیجه که ورق ها به رنگ قرمز رنگ می شدند. نکته اضافی به خانم تمیز.

علامت گذاری شده

 

رابطه جنسی غیرقانونی در ماشین همیشه تحریک کننده است. اما نه در صورتی که به دلیل کمبود مکان با کبودی و ساییدگی روی پاها همراه است.

 

غلط!

 

شما با یک دوست برای نوشیدن بیرون می روید و تصوری ندارید که چه چیزی را دنبال خواهد کرد. شما لباس زیر ی / مادربزرگ می پوشید و به خاطر شانس بد خود (در) در رختخواب به پایان می رسید. شما برای تاریکی کامل دعا می کنید.

 

ورود ممنوع است

والدین شما گم شده اند و شما از خانه خالی استفاده می کنید. شما بالای سر او هستید و جایی که مشغول انجام آکروباتیک هستید ، درب اتاق باز می شود و مادرتان وارد می شود.

 

در مورد تابستان با من صحبت نکنید

 

رابطه جنسی در ساحل نهایی فانتزی تابستانی است. اما واقعیت در فاصله چند مایلی با صحنه های بت پرستی که در فیلم ها مشاهده می کنید فاصله دارد. سناریو از زندگی اول: شما در مکان هایی که نباید از شن و ماسه پر کنید و آخرین خاطره ای که از تابستان دارید واژینیت است.

 

سناریو گرفته شده از زندگی 2: شما از پایین هستید و همزمان از رابطه جنسی و یک آسمان پرستاره لذت می برید ، تا زمانی که یک سر غیر مرتبط منظره شما را قطع کند - همچنین به عنوان چشم چشم شناخته می شود.

دم کمربند بزنید

 

شما اشتیاق دارید که با داشتن رابطه جنسی دهانی با او ، از شریک زندگی خود مراقبت کنید. چیزی وسواس کمال و اشتیاق ، شما او را خیلی بیشتر از آنچه شما باید نیش می زنید. او از درد فریاد می زند و شما از اتاق فرار می کنید. با یخ برگردید ، برای خیر شما.

 

آموزش زنده

 

چیزی در مورد بی دقتی تابستان ، چیزی در مورد الکل ، حتی زمانی که متوجه شدید که روی نیمکت (خانه اجاره ای) پسری هستید که از شرکت دوست دارید. در امور عاشقانه خود متوجه حرکت خارج از پنجره می شوید. نه ، شما اینقدر مست نیستید که پسر عموی 16 ساله او را نشناسید.

همسرتایم hamsartime

https://hamsartime.ir/


javadtaken جنسی ,رابطه ,زندگی ,هستید ,چیزی ,دارید ,رابطه جنسی ,شریک زندگی ,اتفاق افتاده ,شکست خورده ,جنسی شکست ,واقع اتفاق افتاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دختر پاییزی انگشتر مردانه | مدل انگشتر عقیق نقره فیروزه طلا نامزدی دانلود رایگان همه چی برای تو شهریور موزیک | دانلود آهنگ جدید hasanz72 محور مدیکال farazrayan ارزان کده