چیزهایی که ن دوست دارند مردان از رابطه جنسی بدانند

نیست . یکی یکی! شما وارد اتاق خواب می شوید (اگر وارد شوید) ، دراز می کشید (اگر دراز بکشید) و فکر می کنید که . خودکار ادامه خواهد یافت یا خیر؟ دشوار است! این مواردی است که ن دوست دارند مردان از رابطه جنسی بدانند .

 

بهداشت در مولکول

رابطه جنسی دهانی دیگر یک تابو نیست. مردان با این موضوع روانی روانی کمی دارند و وقتی شریک زندگی آنها اینقدر پذیرفته نیست ، اعصاب و ناله های آنها آغاز می شود. این طور نیست که او مایل به انجام این کار نباشد ، فقط نگرانی او بهداشت این منطقه است. چه تمیز کردن و چه مدل موی زن ، همیشه زن می خواهد آن مکان به اندازه محل زندگی خود تمیز باشد.

 

سخت

ن با رابطه جنسی مشکلی ندارند . 50 سایه خاکستری. پسران ، حالات مودبانه خود را نشان ندهید. فقط لحظه را پیدا کنید .

و ن می خواهند بعد از رابطه جنسی بخوابند

کلیشه ها می خواهند ن پس از رابطه جنسی در آغوش بگیرند و گپ بزنند. کارها دقیقاً اینگونه نیست. بعضی اوقات آنها حتی می خواهند بخوابند ، زیرا آنها . صبح از خواب بیدار می شوند!

 

پایان ماتریس وجود دارد!

یک مرد ممکن است احساس بیشتری کند . مرد وقتی به انتهای سوار شدن می رسد (می دانید منظورم چیست) ، اما یک زن صدمه می زند و از آن لذت نمی برد ، بنابراین روحیه . خراب است!

 

ورق ها همیشه باید تمیز باشند

ن خیلی دوست دارند وارد اتاق مرد شوند و ملافه ها به اندازه تخت تمیز باشند. هر لکه کوچک و بزرگ روی تخت ، چه روی ورق ها و چه روی بالش ها ، به راحتی شانس رابطه جنسی را دور می کند. و باعث می شود فاصله شما تا تنهایی کاهش یابد .

 

سوالات قبل از هر چیزی . شدید

ن مشکلی برای امتحان کردن امور ندارند. آنها بدون سؤال از آنها مشکل دارند. بنابراین ، وقتی می خواهید ابتدا چیز عجیب و غریب را امتحان کنید ، به جواب واضح گوش دهید (حتماً آن را درست شنیده اید) و سپس . می بینید!

دوستان خوب .

چیز جدیدی نیست ، اما ن در مورد آنچه اتفاق افتاد صبح روز بعد بحث می کنند. وقتی همه چیز را می گویم ، منظورم همه چیز است. تا علائم روی بدن. هر جزئیات جزئی ذهن شما .

 

پیام . روز بعد

حتی اگر یک ایستاده یک شب بود ، یک زن همیشه پیام می خواهد. هیچ چیز بدتر از این نیست که یک زن احساس ارزان کند. یا یک شب را با یک مرد بگذرانید ، منتظر یک تماس تلفنی باشید اما این هرگز نمی آید .

هیچ حکم انتصاب 4 وجود ندارد

یک زن می تواند در اولین روز با یک مرد رابطه جنسی داشته باشد. می تواند در 100 انجام دهد. زمان مشخصی وجود ندارد بنابراین اسطوره که تاریخ چهارم است که معمولاً رابطه جنسی دارد ، فقط . صدق نمی کند!

 

رابطه جنسی دهانی به آموزش نیاز دارد

هر زن در آن ورزش خاص تکنیک متفاوتی دارد ، کارهای دیگری نیز انجام می دهد. مانند هر زنی چیزهای دیگری در رابطه جنسی دهانی از شریک زندگی خود می خواهد. هر مرد به آموزش احتیاج دارد (با چه چیزی می توانید به من بگویید؟)

همسرتایم https://hamsartime.ir/
javadtaken جنسی ,رابطه ,ن ,دارند ,دوست ,تمیز ,رابطه جنسی ,دوست دارند ,ن دوست ,جنسی دهانی ,جنسی بدانند ,دوست دارند مردان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تولاف Music breeze دانلود رایگان مقاله9 هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی ندا، من و دلتنگی... زمستون